ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ ЕКСПЕРТА

Проєкт: «Інтернаціоналізація ринку : знищуй бар`єри для розвитку бізнесу»

15 жовтня 2021 р. між Німецькою організацією “Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH” та Торгово-промисловою палатою України було укладено комплексну Грантову угоду № 81247021 (далі – Проєкт).
Проєкт  в рамках діючої Грантової угоди має на меті розвиток та вдосконалення експортоорієнтованих послуг та системи Центрів підтримки експорту при Торгово-промислових палатах в Україні.
 
Основні завдання проекту:

  1. Розвиток та вдосконалення діяльності центрів з підтримки експорту системи Торгово-промислових палат в Україні з метою позиціонування системи експортної підтримки як відомого гравця на ринку експортних послуг в Україні.
  2. Впровадження сучасних та затребуваних з боку бізнесу послуг з питань експорту, які полегшують процеси інтернаціоналізації бізнесу та надають дієві інструменти та знання.
  3. Розвиток компетенції експертів центрів з підтримки експорту системи ТПП в Україні, оновлення існуючих знань, методів консультування, вибудова взаємодії та співпраці, створення механізму постійного вдосконалення та адаптування послуг до існуючих трендів та викликів.

Для досягнення цілей проєкту передбачено наступні заходи:

  • Перегляд портфелю експортних послуг системи підтримки експорту ТППП в Україні, аналіз затребуваності, актуальності та дієвості в процесі інтернаціоналізації бізнесу.
  • Аналіз цільових груп клієнтів, їх потреб, проблем та завдань, розробка карт надання послуг та процесу обслуговування.
  • Оновлення знань та навичків експертів та консультантів з експорту системи підтримки експорту ТПП в України, оновлення системи навчання та підвищення компетенцій шляхом перегляду існуючих програм навчання та їх адаптації до сучасних вимог та потреб.
  • Аналіз позиціонування системи експортної підтримки ТПП в України, підготовка рекомендацій та концепту маркетингової стратегії просування та продажів експортних послуг.
  • Впровадження нових тренінгових програм навчання для бізнесу (електронна комерція, цифровий маркетинг, міжнародні тендери тощо)


 Термін впровадження проекту – 15 місяців (до кінця січня 2022 року).


Завдання зовнішнього консультанта на посаді «Дизайнер проєкту»:

  • Розробляє дизайн для оформлення промоційних матеріалів для проекту;
  • Оформлює матеріали заходів, які проходять в рамках проекту ( форуми, конференції, тренінги);
  • Проводить оформлення презентацій, які розробляються в рамках проекту та узгоджує матеріали з правилами проекту;
  • Приймає участь в заходах проекту;
  • Проводить моніторинг сторінок та профілів соціальних мереж організацій – учасників проекту.

 
Консультантом на посаду «Дизайнер проекту» може бути фізична особа підприємець або підприємство, яке призначає співробітника для виконання.
 
Кваліфікаційні вимоги до консультанта:

  • Досвід роботи в системі ТПП України або знання принципів функціонування; системи та регіональних ТПП в Україні;
  • Досвід надання послуг в сфері графічного дизайну не менше 3 років;
  • Досвід розробки промоційних матеріалів для промоції заходів та послуг;
  • Знання SMM та промоція профілів, заходів та послуг у соціальних мережах:
  • Володіння англійською мовою щонайменше на рівні B2:
  • Досвід співпраці з міжнародними донорськими проектами та організаціями.

Система критеріїв оцінювання:
Для оцінювання пропозицій застосується комбінований метод. Загальна оцінка пропозиції складається з суми балів, отриманих технічною (Т) та фінансовою (F) частинами, використовуючи ваги T = 70%; F = 30%  (T + F = 100%).  
Тільки пропозиції, технічна частина яких набирає більш 70% від загальної кількості балів приймає участь наступному етапі оцінювання. При оцінюванні фінансової пропозиції максимальну оцінку отримує пропозиція з мінімальною вартістю надання послуг, та далі у зростаючому порядку вартості послуг.
Пропозиція, що отримує найбільшу кількість балів, обирається для рекомендування потенційного виконавця керівництву ТПП України для підписання з ним відповідного договору (контракту).  
 
Критерії для оцінювання відповідності до кваліфікаційних вимог (технічна частина):

Вимога Балів 
Досвід роботи в системі ТПП України або знання принципів функціонування системи та регіональних ТПП в Україні10
Досвід надання послуг в сфері графічного дизайну не менше 3 років20
Досвід розробки промоційних матеріалів для промоції заходів та послуг20
Знання SMM та промоція профілів, заходів та послуг у соціальних мережах20
Знання англійської мови на рівні B215
Досвід співпраці з міжнародними донорськими проєктами та організаціями15
Загальна кількість балів100

Мінімальний технічний бал для проходження на наступний етап – 70%.

 
2. Відкриття фінансової пропозиції
Після завершення оцінювання технічних пропозицій, будуть відкриті фінансові пропозиції лише тих заявок, технічний бал яких буде не нижчим за 70%.   
 
3. Об’єднання результатів технічного та фінансового оцінювання
Заявки будуть ранжовані за сумами технічних і фінансових балів з використанням ваг (T = 85; Ф = 15; T + Ф = 100).
 
Обраний буде найвищий за рангом заявник.  

Електронні документи від заявника мають бути надіслані одним електронним листом. Електронні документи мають бути у форматах Word, Pdf або Zip. Загальний обсяг електронного листа разом із усіма вкладеними файлами не має перевищувати 10 Мб.
Ел. адреса для надсилання заявок: tender@ucci.org.ua
Термін надсилання заявок продовжено до 6 грудня 2021 (включно). 
У разі виникнення запитань просимо надсилати їх на електронну адресу: soo-ird@ucci.org.ua   
 
Захід організований Торгово-промисловою палатою України в рамках проєкту «Застосування та імплементація Угоди про асоціацію  між ЄС та Україною у сфері торгівлі / EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.
 
EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного партнерства – Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові, Україні – зокрема надає додаткове фінансування та послуги з розвитку бізнесу, а також сприяє ефективному регулюванню підприємницької діяльності. У 2019 році вропейський Союз в межах ініціативи EU4Business підтримав 4 279 підприємців, які підвищили свій дохід на 406 мільйонів євро, створили 50 799 нових робочих місць, збільшили прибуток на 24,7% і експорт на 5%.
Детальніше: www.eu4business.org.ua

 
#eu4business#MovingForwardTogether#sme_support_EU_GIZ#GIZ_Trade_EU_UA_Association