РЕЙТИНГ ВІДКРИТОСТІ НЕДЕРЖАВНИХ ПЕНСІЙНИХ ФОНДІВ

Реформа пенсійного забезпечення є чи не найболючішою і вже точно супроводжується найпротяжнішими наслідками.

Очевидно, саме тому стільки кабінетів і складів парламенту ніяк не зважувалися підступитися до її справжнього запровадження. Давно зрозуміло, що реформування неуникне і зміст його у переході до накопичувального пенсійного забезпечення. Але всіх турбує як можливість під час кризи інвестувати накопичення, так і надійність збереження накопиченого.

Спеціальні інститути для накопичення пенсії – недержавні пенсійні фонди (НПФ) – єдиний тип інститутів, чиї послуги можуть супроводжувати людину протягом практично усього життя. Адже вони платитимуть людині пенсію, яка накопичувалася там, часто з її дитинства.

На такому довгому проміжку часу ніякі обіцянки нічого не варті. Адже все так інтенсивно змінюється. І тільки контрольованість діяльності цих фондів з боку їх користувачів (простих громадян), може впевнити цих самих користувачів у їх надійності. Отже відкритість – найперша умова надійності.

Саме тому Комітет фінансового ринку та з питань соціальної відповідальності бізнесу при Торгово-промисловій палаті України взявся дослідити як оператори пенсійних накопичень – недержавні пенсійні фонди (НПФ) – поводяться в нинішніх умовах. Ми не досліджували фінансової надійності фондів, адже протягом довгого терміну накопичень на пенсію вона може змінюватись. Метою досліджень стала відкритість НПФ, тобто їх готовність показати свою надійність, або ненадійність.

Експерти Комітету розробили шкалу оцінки різних характеристик відкритості НПФ. За нею оцінюється можливість зручно отримати повну, актуальну інформацію, необхідну потенційному вкладнику про недержавний пенсійних фонд.

Перелік експертів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *